chokladrussin

2009-12-14 @ 21:59:56
mmm, idag gjorde jag chokladrussin för första gången i mitt liv! inte det mest avancerade i köket men kladdigt blev det, men dock så gott! tyckte att jag var värd det efter en långpromenad (idag igen!), klappar mig själv på axeln att jag håller i det där med långpromenaderna :D. för då kan man ju verkligen unna sig det där lilla extra...

har inte skrivit på några dagar nu så det kanske kan vara dags för en uppdatering: helgen, ängades åt att luffa i soffan med brudarna efter en supergod middag, jag lyckade verkligen denna gång! gjorde tom efterrätt som blev toppen över i. ett glas vin slank ned det med :D. grannen kom förbi och "knöck" två ägg, han och barnen gjorde pepparkakshus, haha, jo jag undrar jag hur det pepparkakshuset ser ut med alla de viljor som bor på grusåsgatan no 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0