snart nytt år, nya tider

2009-12-30 @ 14:14:55
jaha nu har jag haft lite semester från bloggandet i några dagar..har ni saknat mig?! ;)

i morgon är det nyårsafton, då ska det bjudas på fest, raketer och trevligt sällskap! :)

och nästa år börjar jag jobba igen :), ska bli skoj men ändå lite vemodigt. det kommer att kännas tomt utan leo på armen :P. men nu är det mattias tur att vara hemma och ta hand om hus och barn! lite avis är jag ändå att han ska få vara hemma de där soligaste dagarna, då jag själv kommer att sitta inne på ett instängt kontor :P.

ska, när jag få tid, göra en resume av det gånga året i bloggen, men nu ska jag bara njuta av de sista dagarna på året med min familj!

över och ute så länge, hörs då

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu vill jag ha lite uppdatering stumpan:) puss i pannan:)

2010-01-08 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0