det ska va klappar, klappar, klappar med papper på

2009-12-16 @ 20:57:28
jiho då var vi igång, med julhandeln för iår! en rivstart ala duga, snart är vi klar. känns skönt att vara ute i god tid denna gång då det är så trist att stressa runt med en massa andra svettiga tanter och gubbar på köpis! julmaten är inhandlad med :), så jag måste klappa mig själv på axeln med för den delen.

idag har varit en seg dag, bara luffat här hemma med leo. sovihjäl ett par timmar på förmiddagen, och sen var det helt plötsligt eftermiddag. väntat på att mattias ska komma hem från jobbet, sen iväg igen och handla en julklapp till mig som han sa. tre timmar senare är han hemma igen, men hallå så kräsen är jag ju faktiskt inte så att du måste vara borta TRE timmar! för att bli av med lite irritation samt spring i benen blev det en långpromenad med vovven idag igen :), jag är så förbannat duktig! efter gårdagens trapatser med att skotta bort snö på garageuppfarten, som tog sisådär en timme, har jag sååå ont i mina armar av träningsvärk, jag hade nästan glömt bort hur skönt ont det kan göra. men det fick inte mig avskräckt från att ta mig en promenad i alla fall. dessutom så har jag ju börjat mäta min midja eftersom vågen är dum i huvet och inte vill visa snabb viktnedgång och det kan jag verkligen rekommender alla som ska gå ned i vikt för det är mycket mer effektivt än att bara kolla vikten på vågen. redan 4 cm mindre runt midjan efter en och en halv vecka :D, jag är så förbannat duktig!

Kommentarer
Postat av: Susanna

2009-12-17 @ 11:58:04
Postat av: Susanna

Du är så duktig!!! <3

2009-12-17 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0