leos första steg på egen hand

2010-01-10 @ 14:47:51
ja igår hände det! den 9 januari 2010 tog leo sina första stapplande steg på egen hand. han föredrar ju fortfarande att krypa, men jag tror inte att det numer är långt ifrån att han börjar med att gå :). det var även en mycket trevlig kväll med therese och fam. sandra och tony samt emmaslemma :P. vi käkade tacos och mös i soffan helt utslagna och proppmätta!

har precis kikat på filmen avatar I G E N! men jag måste ju säga att den var en mycket bättre biofilm. sjukt bra ändå, den bästa rullen jag sätt på länge!

i morgon börjar jag jobba igen! känns faktiskt bra än så länge, ingen jobbångest ännu. den smyger väl på fram mot småtimmarna då jag inte kommer att kunna somna :P.

hade gött så länge, hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0